sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Heidi: Kirppistelyä ja Pancho Villa.

Käytiin itseasiassa jo eilen Jannen kanssa Hassisen kirpparilla, jota oon täällä aikasemminkin hehkuttanut että siellä teen edullisimmat ja parhaimmat löydöt.

Mun lupaus, etten osta itselleni vähään aikaan vaatteita ei sitte oikeen toiminut ku pääsin Hassiselle...
Sieltä irtos paitoja alle kahdella eurolla. Muutama ihan iskemätönkin.



Nää paidat on kivoja senkin puoleen että oon alkanut nyt täyttää vaatekaappia myös muullakin värilla kuin mustalla!! Harmaa ei edelleenkään sovi.


Mä olin aivan innoissani kun löysin nämä viisi kirjaa 2€/kpl, koska olen todella kiinnostunut henkisestä kasvusta! Mä just olin päivää aikasemmin sanonut Jannelle että jos mulle haluaa ostaa kirjoja, kannattaa ostaa mulle Viisas Elämä kirjoja ja niitä löytyykin aika monta jo kirjahyllystä. Nämä eivät ole Viisas Elämä kirjoja, mutta juuri sellasia joita etsin ja haluan lukea.

Kirjoja, kirjoja ja vielä lisää kirjoja... Janne löysi mulle Fifty Shades of Gray kirjan kolmannen osan eurolla! Halusin vielä tuon ykkösosan englannin kielisenä, sekin vain eurolla.






Leffoja eurolla ja vhs-kasetteja, joita keräilen (varsinkin Disney), eurolla!! :)

Oltiin ihan varmoja että taas menee kirpparille ihan tuhottoman paljon rahaa, mutta menikin vain n. kolmekymppiä ja Jannekin osti vaikka ja mitä.

Ja sitten tän päivän murkinoihin jotka vedettiin Pancho Villassa. Meidän piti mennä ensin mun broidin, Tommin, kanssa leffaan ja syömään, mutta ei päästy Jannen kanssa kun odoteltiin että joku tyyppi ois soittanut että mennään katsomaan autoa. Se tyyppi oli yhden aikaan tulossa Forssasta ja ei puhelua ole vieläkään kuulunut ja kello riipii viittä, että tais olla siinä se auto! :D
No ei siinä mitään, mentiin sit kahdestaan syömään.




Janne otti vanhan tutun Lonely Riderin ja mä koitin tälläkertaa Chevre (vuohenjuusto) salaatin, joka oli positiivinen ylläri ja annoskokokin oli niin suuri etten jaksanut kaikkea syödä.



Leppoisaa sunnuntaita kaikille!! Mites teidän viikonloppu on mennyt?

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavat kirjat löysitkin. Olen nuo kaikki joskus lukenutkin.
    Ulpu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Alotin heti tuon ilon tien! :)

      Poista