sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Heidi: Kuulumisia.

Heips vaan taas! Viikon hiljaiselon jälkeen ajattelin tänne jotakin tulla välillä postailemaan. Suoraa sanottuna kirjottelu on jäänyt ihan rehellisen väsymyksen takia ja ehkä hiukan laiskuudenkin...
Sen verran oon bloggerissa saanut käytyä, että oon lisännyt blogit.fi ja blogipolun sivupalkkiin, joita klikkaamalla pääset seuraamaan meitä myös niillä sivuilla *vink vink* ;)

Oon ollu viime viikonlopusta asti niin väsynyt etten jaksanut edes tiistai aamulla lähteä terapiaan.


Oltiin viimelauantaina ystävämme, Jaanan, synttäreillä ja mua alko jo lauantai aamulla aikamoinen väsymys painamaan silmää... Ihmettelin että mistä ihmeestä tää mahto johtua, mutta olin ollut viimiset 2-3 viikkoa ku duracel-pupu ja nukkunut 5-7 yöunia, jotka kostautui nyt...



 
Jose ja mä.



Jaana on ammatiltaan viittä vaille valmis kokki ja oli tehnyt meille ihan taivaallisen hyvää crème brûléetä!!

Tää viikko on oikeestaan mennyt mun kohdalla jotenkin ihan ohi. En ole tehnyt yhtään mitään!!
Maannut sohvalla ja kattelut Game of Thronesia alusta toiseen tuotantokauteen asti. Oon nukkunut pitkään ja mennyt ajoissa nukkumaan. Oon ollut tosi hermostunutkin, johtuen varmaan siitä että alotan huomenna psykiatrisella päiväosastolla...
Mun on jokaisena nättinä päivänä tehnyt mieli lähteä ulos fillaroimaan... En oo saanu aikaseks. Jo pelkästään itärillä (n. 100 metrin päässä) käyminen on tuntunut ihan ylivoimasen vaikeelta tehtävältä... Ei oo huvittanut tehdä yhtään mitään. 

Tänään kuitenkin päätin että nyt on pakko jo päästä vähän ulkoilmaan ja ehdotin että lähdetään mökille grillaamaan. Mukaan tuli myös ystävämme Jani, mun broidi Sami ja hänen vaimonsa Nati.
Nati on kotoisin Thaimaasta, eikä ole oikein näihin meidän pakkasiin tottunut, joten hän lähinnä vaan paleli mökissä sisällä takkatulen vieressä.
Naureskelin että nää ilmat alkaa oleen meille suomalaisille lämpimiä jo, mutta osaan vaan kuvitella miltä hänestä tuntuu tulla tänne pakkaseen +40 asteen lämmöstä!!





Mökillä oli vielä ihan täysi talvi. Se on niin puiden suojassa, ettei aurinko oikeen pääse lämmittämään. Sovittiin kevät-talkoot ens kuulle, mennään vähän raivaamaan risuja pois ja maalailemaan ulkorakennusta kunhan säät vaan sallii..


Meidän prunnikin oli ihan jäässä...





                                      Rrrrilli. Koko terassi oli ihan lumen ja jään peitossa.


Naapurin koirakin haisto makkarat ja tuli meidän kanssa hengailemaan vähät välittäen omistajan vihellyksistä ja kutsuista kotiin :D









Leppoisaa sunnuntaita kaikille! Miten teidän viikko ja viikonloppu on mennyt?





 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti