lauantai 4. maaliskuuta 2017

Heidi: Naistenpäivä tapahtuma Varissuolla.

Aamu alkoi jo klo 4. Kissa tietysti luuli että mä nousen antamaan hänelle ruokaa, tuli päälle hyppimään etten vahingossakaan nukahtaisi uudestaan. Mä en viitti sitä kieltää, koska se on nyt vasta vanhoilla päivillään oppinut luottamaan ihmisiin ja tulemaan mahan/jalkojen päälle iltasin nukkumaan. Nousin siitä tupakalle (mä kun lopetin juomisen, alotin tupakanpolton ja poltan nykyään kuin korsteeni..) ja sen jälkeen otin nukahtamislääkkeen ja nukuin ysiin.

Oltiin aikasemmin sovittu Kitin kanssa että mennään Varissuon Itäkeskukselle naistenpäivän tapahtumaan joka alkoi klo 11. Sitä ennen halusin käydä Vasemmistoliiton vaalikojulla joka oli laitettu Ärrän eteen ja pääsin vähän kyselemään mitä ehdokkaat ovat mieltä ja mitä ehdotuksia heillä olisi huutavaan asuntopulaan.


Kiti vetäsi siinä hernekeittoa, mä kupin kahvia ja kun oltiin tarpeeksi vaivattu yhtä kuntavaaliehdokasta olikin jo aika siirtyä vanhan S-marketin tiloihin Naistenpäivän hulinoihin.


Sata ensimmäisen paikalle saapunutta naista sai ruusut. Me odotettiin että pahin ruuhka menee ohi, mutta tytöt toivat meille ruusut jo pihalle :)





Mua kiinnosti eniten tapahtumassa hennatatuoinnin ottaminen, muutamalla eurolla aivan ihana tyttö teki mulle käteen hennan, mutta mä TIETYSTI menin sen heti ensimmäisenä tökkäsemaan johonkin ja se levis tuosta ranteen kohtaa. Eikä siinäkään vielä mitää, taivutin rannetta niin että se levisi vielä lisää :D Mutta sainpahan tuntumaa siihen, millaista tatuointia olen suunnitellut käteen.





 Tilaisuudessa pidettiin puheita, tanssiesityksiä ja paikalla oli myö Varissuon oma Varis! :) 

Siitä sitten siirryttiin vielä Oliveriin kaffelle.


Niinku huomaatte, mä sähläsin sitä vielä enemmän että se levis :D Ja tuossa oon kuorinut ne ylimääräiset pois ja se näyttää vielä ruskealta/kullanruskealta. Nyt se on tuosta hiukan tummunut ruskean/mustan väriseksi. Vähän on huono paikka tuo ranne kun hiukan sitä taivuttaa, väri leviää. Tämä pysyy iholla max 2 viikkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti