tiistai 11. huhtikuuta 2017

Heidi: Kaupunkikierros ja Mylly

Mä olin taas jälleen kerran ja edelleen todella huonovointinen aamulla, joten en päässyt tänäänkään terapiaan. Tärisin taas täällä sohvalla ja päätin että hitto mä lähen kävelemään keskustaan. Apteekissa pitäs käydä. Kävelin about 1,5 km kunnes tuuli ylty niin kylmäksi että hyppäsin bussiin.

Kävin yliopiston apteekissa ja lähdin kiertelemään toria.


Oli ihana huomata että vihannes- ja hedelmämyyjät ovat saapuneet jo torille :) Tykkään ostaa varsinkin vihannekset torilta, koska ne on huomattavasti edullisempia kuin kaupassa.


Aivan ihania kukkia pääsiäisväreissä löytyi myös torilta. Kävin hakemassa vähän inspiraatioo mökille... En vaan oikeen lämmennyt, ainakaan vielä, noille orvokeille, mutta viikon päästä saatan taas olla jo toista mieltä! Ennemmin kuitenkin jotain valkoista ja punaista amppeleihin, koska mökkikin on puna-valkoinen.

Torilla ollessani Krista laitto viestiä että nähtäiskö. Sovittiin että mennään kauppakeskus Myllyyn Raisioon. Mä menin ekaa kertaa bussilla Myllyyn ja olin ihan paskana että hyppäsinkö nyt väärään bussiin kun se heitti ihan ihme runtsaa :D

Tavattiin jo perinteeksi muodostuneella Arnoldsilla. Merille toast, Kristalle bagel ja minä kun en mitään kiinteetä meinaa saada alas otin frappén, joka on siis kylmä kahvijuoma.

Alan olemaan jo hieman huolestunut kun tämän mun huonon olon takia mä oon laihtunut kilon päivässä... Nyt yhteensä kolme kiloa... Pitää varmaan seurailla tilannetta ja käydä lääkärissä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti