perjantai 7. huhtikuuta 2017

Heidi: Perjantai kuulumiset.

Edelleen on ollut kirjotusmotivaation kanssa ongelmia. Tai ei oikeastaan motivaation kanssa, vaan että ei ole oikeastaan mitään kirjotettavaa tältä viikolta.
Pää lyö niin tyhjää että luulin eilen (torstai) että on perjantai ja lähdin terapiaan yhdeksäksi, siellä hoitaja sitten muistutti että mulla on aika vasta huomenna... Olin ihan 100% varma että oli perjantai :D No tää ei jotenkaan ole mitään uutta..
Mä alotin viime viikolla uuden lääkkeen ja ehdin jo kaikille hehkuttaa miten hyvä se on, koska ei oo tullu mitään sivuvaikutuksia... No kyllähän ne sitten iski. Mulla on ollu ihan helvetin huono olo henkisesti ja fyysisesti. Mä oon oikeestaan vaan maannut sohvalla, koka maailma on pyörinyt siihen malliin että oon pelännyt pyörtyväni. Ja oon yökkäillyt ilmaa. Ruokahalu on mennyt kokonaan. Ja heräilen öisin huonoon oloon ja nukun koiran unta.
Tää olo aaltoilee ja pääsin tänään jopa kävelylle terapian jälkeen.


Aattelin että kävelen ensin kaskenkatua kauppatorille, mutta huomasin että olo oli suht hyvä joten aattelin että kävelen itästä pitkäkatua Kupittaan asemalle ja hyppään siitä bussiin, mutta olo oli niin hyvä että päätin kävellä teatterisillalle katsomaan narsisseja, mutta siellä oli jotkut saaristolaismarkkinat ja menin vaan suoraa kauppatorille ja siitä bussiin, jossa mulla alko heti huono olo...

Keväinen Turku on melko ruskea :D Kovasti jo odottelen puihin lehtiä, tuskin tarvitsee enää kauaa odotella :)

Tässä kun en ole sohvalta oikeen päässyt mihinkään liikkumaan, virkkasin aikani kuluksi Kirahvin!
Ohje löytyy tästä linkistä.


Saa nähdä tuleeko näitä enemmänkin tehtyä. Jannelle lupasin vihreän :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti