sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Heidi: Toimi vastakkaisen tunteen mukaan.

Vai miten se meni? :D

Eli mulla on täällä menossa viikko jolloin pitää toimia vastakkaisella tunteella. "En jaksa"- lausetta ei saa käyttää, joten on tullut melko hyvin tässä lenkkeiltyä :D Jopa eilen pienessä tihkusateessa lähdin ulos, koska en olis jaksanut! No, en koe tästä tekniikasta olevan mulle mitään hyötyä, koska en tunne oloani yhtään sen paremmaksi (vaan joskus jopa huonommaksi!!) sen jälkeen, vaikka kuinka ois itseään taputellut selkään ja hurrannut... No jatketaan vielä ensi viikon loppuun.


No perjantaina oli jo niin tylsää et taistelin itseni kanssa mitä teen. Annan kanssa sovittiin että nähdään kaupungilla, mutta tulisi sinne vasta iltapäivällä... Joten päätin että mä kävelen kaupungille.



Mä laitan tän Sport Trackerin kuva tähän, koska siitä näette etten tuolla mun kipeellä plantaarifaskiitilla oikeesti pääse kävelemään kovinkaan lujaa. Moni on kysellyt lenkkiseuraksi, mutta en suostu ennen kuin toi jalka on 100% kunnossa. Kukaan tuskin jaksaa laahustaa mun kanssa etanavauhtia :) Eli ihan kipeestä jalasta johtuu ja mitä kovempaa kävelen, sitä kovempaa se alkaa sattua... (Toki tuossa liikennevalopysähdykset sun muuta, mutta suurin syy plantaarifaskiitti!)





Yks mun suosikkipaikkoja Turussa on vanha suurtori ja sen aurajokimaisema ja tunnelma, nyt ilma vaan pilasi tunnelmaa harmaudellaan...

Pitihän sitä ennakkoäänestämässäkin käydä! Saa taas rutista ilman huonoa omaatuntoa ;)




Torilla venailin Annaa, jonka seuraksi menin Hansaan shoppailemaan ja käytiin me Vasemmiston vaalikojulla juomassa sumpit!!

Muistakaahan tekin äänestää! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti